اعدام – آویزان اردیبهشت دوربین hiv Overwatch

اعدام – آویزان: اردیبهشت دوربین hiv Overwatch samsung

  • خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

    گت بلاگز اخبار فرهنگی و هنری اختلاف پیمان قاسم‌خانی و مهران مدیری از کجا شروع شد؟

    پیمان قاسم‌خانی با حضور در برنامه «سی‌وپنج» راجع به همکاری‌اش با مهران مدیری و همچنین فیلمنامه‌هایی که در سینما نوشته است توضیح داد و گفت: «اختلافم با مهران مدی

    اختلاف پیمان قاسم‌خانی و مهران مدیری از کجا شروع شد؟

    اختلاف پیمان قاسم خانی و مهران مدیری از کجا شروع شد؟

    عبارات مهم : سریال

    پیمان قاسم خانی با حضور در برنامه «سی وپنج» راجع به همکاری اش با مهران مدیری و همچنین فیلمنامه هایی که در سینما نوشته است توضیح داد و گفت: «اختلافم با مهران مدیری از زمانی شروع شد که حرف مشترکی باهم نداشتیم.» .

    به گزارش خبرآنلاین، پیمان قاسم خانی شب گذشته (۱۴ مردادماه) میهمان چهارمین قسمت از سری تازه برنامه زنده اینترنتی «سی وپنج» به سردبیری و اجرای فریدون جیرانی بود. او در این برنامه از فعالیت هایش به عنوان فیلم نامه نویس و کارگردان و همکاری اش با مهران مدیری، رضا عطاران، کمال تبریزی و پژمان جمشیدی گفت.

    اختلاف پیمان قاسم‌خانی و مهران مدیری از کجا شروع شد؟

    در ابتدای این برنامه فریدون جیرانی به یکی از فرازهای صحبت حسن روحانی مدیر جمهور در مراسم تنفیذ اشاره کرد و گفت: «این فراز مهمی است جهت ما؛ ما آموخته ایم که جامعه ایرانی از لحاظ سبک زندگی دارای تنوع هست. زنان، مردان، جوانان، روستاییان و شهرنشینان ما به یک شیوه زندگی نمی کنند و همه برداشت یکسانی از فرهنگ و هنر ندارند. تفاوت و تنوع را باید به رسمیت آشنایی و پاس داشت.»

    او ادامه داد: «به نظر من این فراز خیلی مهم است از این جهت که نشان دهنده پذیرش تنوع و تکثر در جامعه و پاس داشتن آن هست. ضمن اینکه رهبری هم این تنوع و تفاوت را قبول کرده اند و گفته اند مردم باید به رغم این تفاوت و تنوع در کنار هم با آرامش زندگی کنند. ما هم دوست داریم در کنار هم با آرامش زندگی کنیم، به شرط اینکه همه به همدیگر، اندیشه ها و تفکرهمدیگر احترام بگذاریم و به جای دعوا می توانیم فیلم بسازیم و جواب همدیگر را با فیلم و تفکر بدهیم.»

    پیمان قاسم‌خانی با حضور در برنامه «سی‌وپنج» راجع به همکاری‌اش با مهران مدیری و همچنین فیلمنامه‌هایی که در سینما نوشته است توضیح داد و گفت: «اختلافم با مهران مدی

    پس از آن بخش هایی از صحبت های مهراب قاسم خانی و سروش صحت راجع به پیمان قاسم خانی و بخش هایی از کارهای او به نمایش در آمد.

    پیمان قاسم خانی با حضور در استودیوی برنامه سی وپنج و در پاسخ به نخستین پرسش جیرانی راجع به اینکه آیا در فضای سیاسی و در جریان اخبار مربوط به عوض کردن وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی هستی، گفت: «من سیاست را از هر لحظه نظر فرهنگ نگاه می کنم و طبعا طرفدار گروهی هستم که به فرهنگ بهای بیشتری بدهد. واقعیت این است که من زیاد سیاستگذاری فرهنگی مملکت را دنبال می کنم. من بعد از با عوض کردن وزیر ارشاد تفاوت چندانی مشاهده نکردم بنابراین اسامی علیرغم احترامی که برایشان قائل هستم تفاوت چندانی برایم ندارد؛ فکر می کنم اتفاق بزرگ تری باید رخ بدهد. شاید سیاست های فرهنگی با یک شخص قرار نیست عوض کردن کند.»

    او راجع به آن اتفاق بزرگ تر شرح داد: «همیشه اهالی فرهنگ تحت فشارهایی بودند، ما هر لحظه سانسور شدیم. تصورم این است که ما کمی به فضای بیشتری جهت تنفس و اعتماد زیاد نیاز داریم. من زیاد سرگرم کارهای خودم هستم ولی قطعا در دوران آقای روحانی احساس بهتری دارم تا دوره قبل ولی فشارهای بیرونی را هم درک می کنم. ممکن است دولت علاقه مند باشد که کنسرت ها برگزار شود و اتفاقات ناگواری در این راستا رخ ندهد ولی این را هم می دانم که همه چیز در اختیار دولت نیست و به همین علت اعتقاد دارم در حد کلان تر باید به پرسشها پرداخت.»

    اختلاف پیمان قاسم‌خانی و مهران مدیری از کجا شروع شد؟

    اصراری به کار کردن در ژانر کمدی سیاسی ندارم

    نویسنده و بازیگر فیلم سن پترزبورگ در پاسخ به این پرسش جیرانی که سینمای کمدی چقدر نیاز به فضای آزاد دارد، گفت: « سینمای کمدی به اندازه سایر ژانرها نیاز به آزادی دارد، ولی ما محدودیت زیادی جهت شوخی با اقوام، اصناف و شغل های متفاوت را هم در کنار سانسورهای مرسوم و خطوط قرمزی که می شناسیم و تلاش می کنیم به طرف آنها نرویم، داریم. تعمیم یک شخص یا کاراکتر در یک فیلم به یک قوم و صنف یکی از مشکلاتی است که ما داریم.»

    در «عاشقانه» بازی کردم که کسی به بهاره حرف های باعشق نزند

    پیمان قاسم‌خانی با حضور در برنامه «سی‌وپنج» راجع به همکاری‌اش با مهران مدیری و همچنین فیلمنامه‌هایی که در سینما نوشته است توضیح داد و گفت: «اختلافم با مهران مدی

    قاسم خانی در ادامه راجع به شروع بازیگری اش داد: «وقتی وارد کار فیلمنامه نویسی شدم روی این حرفه خیلی متعصب شدم و هر لحظه در برابر پیشنهاد بعضی افراد که می گفتند بازی کن، می گفتم من بازیگر نیستم فیلمنامه نویس هستم. آقای داودنژاد بهاره را در فیلم دیگری دیده بود و قرار بود در فیلم باعشق بازی کند. ما آن وقت نامزد بودیم. آقای داودنژاد خیلی اصرار کرد که نقش برابر بهار را خودم بازی کنم ولی من قبول نمی کردم تا اینکه بعد از حدود دو هفته به من گفت این فیلم یک فیلم بسیار باعشق است و هر پسری جایت بازی کند کلی دیالوگ باعشق به نامزدت می گوید و همین حرفش باعث شد که بازی در فیلم «عاشقانه» را پذیرفتم و با پول آن هم عروسی گرفتیم»

    او راجع به فاصله بین دو فیلم «من زمین را دوست دارم» و «نان و علاقه و موتور ۱۰۰۰» که مصادف با شروع دوران اصلاحات بود و تاثیر این تحول سیاسی در کارهایش گفت: «من قبل از دوره اصلاحات، در دوره وزارت آقای میرسلیم دو فیلمنامه نوشتم که رد شد. هیچ وقت نفهمیدم آیا رد شد! کمی سرخورده شدم در حدی که می خواستم این کار را رها کنم. قبل از «نان و علاقه و موتور ۱۰۰۰» نسخه اول فیلمنامه دختری با کفش های کتانی را نوشتم که جزو خاطرات خوب کاری ام نیست لیکن یک نفر دیگر نیمه دوم آن را بازنویسی کرد البته آقای صدرعاملی این فیلم را بسیار خوب و درجه یک ساخت. دوران «نان وعشق و موتور ۱۰۰۰» دوران خوبی بود، چیزهایی نوشتم که باورم نمی شد که می شود نوشت.»

    اختلاف پیمان قاسم‌خانی و مهران مدیری از کجا شروع شد؟

    ساختن فضای ابزورد کار هر کسی نیست، مهران آن فضا را درست می کرد

    سرپرست نویسندگان مجموعه پاورچین راجع به ورودش به تلویزیون و همکاری با مهران مدیری گفت: «همکاری با مهران مدیری با سریال «پاورچین» و از یک تلفن از طرف محسن چگینی و برادران گلیان شروع شد. آنها راجع به ایده مهران جهت ساخت یک مجموعه از یک جنسی از کمدی روشنفکرانه گفتند. در ۱۰، ۱۲ قسمت اول این مجموعه ماجرای برره در میان نبود. کار خوبی شده است بود ولی هیچ ماجرایی در جامعه ایجاد نکرد تا اینکه داستان برره به ذهن ما رسید. آن وقت سمت سرپرست نویسندگان وجود نداشت در واقع من و مهراب بودیم و من سرپرست مهراب بودم. بعد از مدتی قرار شد تعداد قسمت های این مجموعه زیاد کردن یابد. تعدادی از دوستان مثل ناظرفصیحی و منصور ضابطیان به جمع ما اضافه شدند و چند قسمت را نوشتند. طرح اولیه متعلق به مهران بود ولی از آن نتیجه ای که مد نظرمان بود، به دست نیامد و طرح نهایی کار مشترکی از من و مهران بود. ساختن فضای ابزورد کار هر کسی نیست، مهران آن فضا را درست می کرد و حتی آن را ابزوردتر می کرد. ما بستر را به مهران مدیری می دادیم و او پاس گل را خیلی خوب می گرفت، عالی ترین گل ها را می زد و نتیجه بسیار خوب از آب در می آمد. ما در وقت نوشتن متن های «پاورچین» شب ها با مهراب می نشستیم و کلمات و اسامی را اختراع می کردیم چند روز بعد همه مردم از این کلمات استفاده می کردند. به عنوان نمونه یک چیزهایی در رابطه با زبان برره ای نوشته شده است بود ولی مهران مدیری و جواد رضویان خیلی از حرف ها را بداهه می زدند و همینطور جلو می رفتند.»

    قاسم خانی در پاسخ به این پرسش فریدون جیرانی که کار با مهران مدیری چه دستاوردی جهت تو داشت و از او چه آموختی، گفت: «بارها گفته ام که عالی ترین شوخی هایی که من نوشته ام مهران اجرا و آن را بهتر کرده هست. مهران شوخی هایی که ما می نوشتیم را زیاد و بهتر می کرد و ما هر دو با هم داشتیم رشد می کردیم، ولی فضای ذهنی فانتزی که او دارد و هر لحظه یک فاصله گذاری که در اکثر کارهایش با تماشاگر وجود دارد، سبکی نیست که من بخواهم دنبال کنم. گاهی اوقات جالب است مثل «شب های برره» و «پاورچین» ولی یک وقت هایی من کار رئال تر را می پسندم. مهران مدیری در فضای خاص خودش با متن خوب بی رقیب بود.»

    اختلاف من و مهران از آنجایی شروع شد که دیگر حرف یکسان با هم نداشتیم

    او راجع به اختلافش با مهران مدیری بیان کرد: «اختلاف من و مهران از آنجایی شروع شد که دیگر حرف یکسان با هم نداشتیم و جنس کارهایی که انجام می دادیم نزدیک هم نبود. من دوست داشتم در سینما کار کنم و از سریال خسته شده است بودم. بارها پیشنهاد کردم که به سمت سینما برویم ولی آن تیم علاقه ای نداشتند. زمانی که من از آنها جدا شدم و به سمت سینما آمدم آنها کار در شبکه نمایش خانگی را با «قهوه تلخ» شروع کردند. از قبل از «مرد هزار چهره» و «باغ مظفر» من می گفتم که می خواهم از فضای سریال بیرون بروم. هر لحظه می خواستم که مستقل باشم و کاری که خودم دوست دارم انجام دهم. خیلی زیاد تبدیل شده است بودیم به یک خانواده و همه کارهایمان قرار بود با هم انجام دهیم و این چیزی نبود که من دوست داشتم. مهران دوست داشت من بمانم و خودم هم در یک مقطعی دوست داشتم که برگردم ولی بعدها اخلافات و مسائلی پیش امد که ترجیح دادیم دوست بمانیم ولی با هم کار نکنیم، اتفاق خاصی هم نیفتاده هنوز هم سلام و علیک مان را داریم و همه چیز خوب و خوش است.»

    سرپرست نویسندگان سریال «شب های برره» در پاسخ به این پرسش که آیا مدیری اعتقاد نبود که برایش موثر بودی و نبودت می تواند ضعف ایجاد کند، گفت: «اسم مهران هر لحظه روی پیشانی من است و هر جا می روم مجبورم توضیحاتی راجع به او بدهم. واقعا برایش آرزوهای خوب می کنم و امیدوارم فیلمش خیلی زیاد بفروشد. به هر حال او صاحب سبک است و به گردن کمدی ما حق دارد.»

    قاسم خانی راجع به مصاحبه ای که چندی پیش انجام داده و گفته بود شماره مهران مدیری را ندارد، توضیح داد: «واقعا شماره مهران مدیری را ندارم. بی تعارف ما دوست صمیمی هم نیستیم و ارتباطی با هم نداریم. منظور و لحن خاصی نداشتم.»

    او در پاسخ به این پرسش که آیا «مارمولک» برایت حاشیه ایجاد نکرد، گفت: «نه، در مواقعی که نیاز به پاسخگویی بود، آقای تبریزی و آقای محمدی پاسخ می دادند. آقای محمدی اعتقاد بود که به هر حال آنها خودی هستند و من نیستم و موقعیت های پاسخگویی جهت من مناسب نیست و بهتر است که خودشان پاسخگو باشند. در حقیقت خودشان را سپر قرار دادند و مشکلی پیش نیامد. فیلمنامه «مارمولک» کاملا متعلق به من بود و فکر می کنم آقای پرستویی در آن نقش تالیفی داشت. دیالوگ هایی در فیلم می بینید که در فیلمنامه وجود ندارد. او نقش را به گونه ای مال خودش کرد که دیالوگ هایی که می گفت از نظر من هم خیلی خوب بود. «مارمولک» جزو کارهایی بود که من خیلی کم سر صحنه فیلمبرداری رفتم و تنها موردی که من با «مارمولک» دارم این است که نهایی که من برایش نوشته بودم به نظرم خیلی بهتر از نهایی است که برایش گذاشتند.»

    عطاران بازیگر و کارگردان درجه یکی است

    سرپرست نویسندگان سریال ساختمان پزشکان در آخر راجع به بازیگران سریال جدیدش ضمن بیان اینکه دوست دارد عطاران در کارهایش بازی کند لیکن او بازیگر درجه یکی هست، گفت: «بازیگران سریال جدیدم همان بازیگران فیلم «خوب، بد، جلف» همراه با اشخاص مشهور دیگری هستند.»

    واژه های کلیدی: سریال | فرهنگ | فیلمنامه | مهران مدیری | فریدون جیرانی | پیمان قاسم خانی | اخبار فرهنگی و هنری


    دانلود


    دانلود فایل ها

    نویسنده : blogzz

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • دانلود رایگان کتاب از آمازون
  • تکست بوک
  • خرید کتاب انگلیسی
  • خرید کیندل آمازون
  • کتاب زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی دانشگاهی
  • باکس کتاب
  • مانگا زبان اصلی
  • قیمت چاپ کتاب PDF
  • چاپ مانگا
  • رفتن به نوار ابزار