اعدام – آویزان اردیبهشت دوربین hiv Overwatch

اعدام – آویزان: اردیبهشت دوربین hiv Overwatch samsung

  • خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

    گت بلاگز اخبار سیاسی و اجتماعی باید پرسشها کشور را صادقانه با مردم درمیان بگذاریم / جهانگیری

    معاون اول مدیر جمهور با اشاره به انزوای آمریکا در شروع دور تازه تحریم‌ها علیه ملت ایران، گفت: این اتفاق نمایش سیاسی و پیروزی کشور عزیزمان ایران علیه آمریکاست که

    باید پرسشها کشور را صادقانه با مردم درمیان بگذاریم / جهانگیری

    جهانگیری: باید پرسشها کشور را صادقانه با مردم درمیان بگذاریم

    عبارات مهم : ایران

    معاون اول مدیر جمهور با اشاره به انزوای آمریکا در شروع دور تازه تحریم ها علیه ملت ایران، گفت: این اتفاق نمایش سیاسی و پیروزی کشور عزیزمان ایران علیه آمریکاست که در تاریخ ثبت خواهد شد، آمریکا جهت نخستین بار علیه کشوری مثل کشور عزیزمان ایران وارد میدان تحریم و جنگ اقتصادی می شود و در دنیا منزوی و تنها می ماند.

    به گزارش ایسنا، اسحاق جهانگیری معاون اول مدیر جمهوری عصر شنبه در مراسم تکریم و معارفه وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه آخرین پرده نمایش آقای ترامپ و همکارانش دیشب به نمایش درآمد، بر رصد دقیق حوادث و تصمیم گیری صحیح در مواجهه با شرایط تازه تاکید کرد و گفت: آنچه در این مقطع، حیاتی و مورد نیاز است گفت و گوی صادقانه با مردم یعنی صاحبان مهم کشور، نظام و انقلاب است لیکن عبور از شرایط سخت پیش رو جز با همدلی و همکاری مردم ممکن نیست.

    باید پرسشها کشور را صادقانه با مردم درمیان بگذاریم / جهانگیری

    معاون اول مدیر جمهور ضمن تاکید بر پرهیز از دلواپس ساختن بی مورد جامعه، در عین حال تصریح کرد: مردم باید در جریان امور باشند و نباید هیچ موضوعی از مردم پنهان بماند .

    جهانگیری با اشاره به حوادث و تجربه به دست آمده از سالهای دفاع مقدس و همراهی و همبستگی مردم و مسئولان در آن ایام گفت: اگر مردم در شرایط سخت ببینند مسئولین کشور صادقانه جهت عبور از پرسشها تلاش می کنند و از توانایی و دانش مورد نیاز هم برخوردارند ، حتماً به میدان آمده و از هیچ فداکاری در این زمینه دریغ نخواهند کرد .

    معاون اول مدیر جمهور با اشاره به انزوای آمریکا در شروع دور تازه تحریم‌ها علیه ملت ایران، گفت: این اتفاق نمایش سیاسی و پیروزی کشور عزیزمان ایران علیه آمریکاست که

    معاون اول مدیر جمهور با بیان خاطره ای از مادر یک شهید که هنگامی که جنازه فرزندش را دید، فریاد زد «خدایا شکر فرزندم را در راه تو و جهت سربلندی کشورم دادم»، اظهار داشت: تجربه به ما می گوید؛ اگر مردم کشور عزیزمان ایران مطمئن شوند مسئولین صادقانه در مسیر عبور از پرسشها کشور گام برمی دارند حتماً فداکاری و همکاری خواهند کرد.

    وی با اشاره به این واقعیت که آمریکایی ها با تمام توان وارد میدان تحریم علیه ملت کشور عزیزمان ایران شده است اند، ادامه داد: در دوره گذشته تحریم ها، هنگامی که که آمریکا تحریم ها را اعلام می کرد کل اتحادیه اروپا و بسیاری از کشورهای دیگر همزمان یا پیش از آمریکا تحریم هایی مشابه یا زیاد را علیه کشور عزیزمان ایران اعلام می کردند و شورای امنیت نیز تحریم ها را وضع می کرد و می گفت «همه کشورها موظفند که در این تحریم ها همراهی کنند» ولی امروز جز رژیم صهیونیستی و چند کشور منطقه، کشور دیگری با سیاست های آمریکا همراه نشده است.

    جهانگیری با بیان این که اتفاقات تازه ای در مناسبات بین المللی در حال شکل گیری است افزود: متحدین آمریکا علیه یک جانبه گرایی آمریکا مقاومت می کنند و به نوعی استقلال سیاسی و اقتصادی خود را به نمایش گذاشته اند و به خاطر حفظ روابطشان با کشور عزیزمان ایران در برابر آمریکا ایستاده اند. امروز کشورها از اینکه تحقیر می شوند و استقلال سیاسی و اقتصادی آنها به وسیله آمریکا خدشه دار می شود، ناخرسندند. در این شرایط ما می توانیم با سیاست های سلطه طلبانه، تهدیدآمیز، غیراخلاقی و غیرقانونی آمریکا مقابله کنیم.

    باید پرسشها کشور را صادقانه با مردم درمیان بگذاریم / جهانگیری

    وی ادامه داد: سیاست های آمریکا غیراخلاقی و غیرقانونی هست. کشور عزیزمان ایران به همه تعهدات بین المللی در برجام عمل کرد و آژانس بین المللی انرژی اتمی نیز به طور مرتب پایبندی کشور عزیزمان ایران را به تعهداتش گزارش داده هست. تحریم های آمریکا ظالمانه هست؛ چون علیه مردم، کودکان، زنان و قشر ضعیف ملت کشور عزیزمان ایران اعمال می شود و به آنها آسیب می رساند.

    معاون اول مدیر جمهور استمرار پیروزی در صحنه سیاسی را منوط به موفقیت در صحنه اقتصادی دانست و تصریح کرد باید اقتصاد کشور را در مقطع کنونی خوب اداره کنیم تا نادرستی سخنان وزیر خارجه آمریکا که تاکید می کند «فروپاشی اقتصادی در کشور عزیزمان ایران رخ خواهد داد» بیش از گذشته عیان شود، بنابراین امروز اداره موفق اقتصاد کشور یک مسئولیت ملی و بزرگ است و این مسئولیت بر دوش تک تک آحاد ملت کشور عزیزمان ایران است.

    معاون اول مدیر جمهور با اشاره به انزوای آمریکا در شروع دور تازه تحریم‌ها علیه ملت ایران، گفت: این اتفاق نمایش سیاسی و پیروزی کشور عزیزمان ایران علیه آمریکاست که

    جهانگیری افزود: همه ما در دولت و بخش شخصی مسئولیم . قطعاً دولت به تنهایی نمی تواند این بار مسئولیت را بر دوش بگیرد و باید عزم ملی به معنای واقعی جهت عبور از این شرایط سخت ایجاد شود.

    وی افزود: عزم ملی همراه با اتحاد و انسجام ملی در میان همه نخبگان، جریان های سیاسی، دولت، ملت، ارگان های حاکمیتی و همه ایرانیان وطن دوست در سراسر دنیا راهگشاست و همه وظیفه دارند جهت موفقیت کشور عزیزمان ایران و عبور کشور از شرایط سخت تحریم به میدان بیایند.

    باید پرسشها کشور را صادقانه با مردم درمیان بگذاریم / جهانگیری

    معاون اول رییس جمهور با اشاره به جنگ روانی و رسانه ای آمریکا در ماه های گذشته جهت حاکم کردن فضای غیر واقعی پیامدهای تحریم بر ملت کشور عزیزمان ایران ، گفت: بعضی نشریات معتبر اروپایی این را اعلام کرده اند که فوت خاشقجی خبرنگار سعودی در ارتباط با افشای پول هایی بوده که سعودی ها هزینه کرده اند تا بعضی رسانه ها علیه کشور عزیزمان ایران فعالیت کنند. در روزهای آینده اطلاعات بیشتری آشکار خواهد شد که چه دست هایی و چه توطئه هایی علیه ملت کشور عزیزمان ایران شکل گرفته است.

    جهانگیری با اشاره به این که ترامپ مدعی بود که فروش نفت کشور عزیزمان ایران را به صفر خواهد رساند گفت: کشور عزیزمان ایران با تکیه بر توانمندی مدیران خود اعلام کرد که آنها نمی توانند فروش نفت کشور عزیزمان ایران را به صفر برسانند ، خوشبختانه تا به امروز ما به میزانی که نیاز داشته ایم نفت فروخته ایم و از این به بعد هم می توانیم. همه دیدند که بر خلاف گزافه گویی های آمریکا، شب گذشته هشت کشور از تحریم کشور عزیزمان ایران معاف شدند و این نشان داد که آمریکاییها به تبلیغات بیش از واقعیت نیاز دارند و طوری فضاسازی می کنند که گویا آنها اجازه داده اند این هشت کشور بتوانند با کشور عزیزمان ایران کار کنند.

    معاون اول مدیر جمهور در تحلیل فهرست تازه تحریم ها و آینده نگری های انجام شده است راجع به آثار آن بر خطوط هوایی و کشتیرانی خاطرنشان کرد: ما به مردم دروغ نخواهیم گفت که تحریم های هیچ اثری ندارد ولی بگونه ای تدبیر خواهیم کرد که تحریم ها کمترین اثر را در اقتصاد کشور ایجاد کند.

    جهانگیری در ادامه سخنان خود با اشاره به انتصاب دکتر رحمانی به عنوان وزیر تازه صنعت، معدن و تجارت از همه دست اندرکاران این وزارتخانه و نیز همه نهادهای مدنی و فعالان بخش صنعت خواست تا ضمن همراهی با وزیر تلاش کنند تا بخش صادرات کشور به عنوان یکی از مهم ترین بخش ها که می تواند تحریم ها را بی اثر کند، رونق بیشتری بگیرد و تولید کشور با همه مشکل ها پابرجا بماند.

    معاون اول مدیر جمهور افزود: در این دوره سرپا بودن بنگاه ها و تولید کشور مسأله مهم هست، تا حقوق کارگران به موقع پراخت شود. تحقق این امر به معنای شکست آمریکاست.

    جهانگیری با بیان این که دولت در شرایط فعلی مجبور به عوض کردن در بعضی سیاست هاست، افزود: عدم دخالت مهمترین راهکار جهت روشن شدن وظیفه ارز ، صادرات و واردات است . همه بررسی های اقتصادی نیز نشان می دهد که قیمت ارز در بازار واقعی نیست. می خواهند با فضاسازی روانی فضای اقتصاد کشور را برهم بزنند. البته ممکن است قیمت ارز اعلام شده است از سوی دولت نیز غیرواقعی باشد ولی دولت ناگزیر است که روش هایی را در پیش بگیرد که حداقل فشار بر مردم وارد شود.

    معاون اول مدیر جمهور با اشاره به پیشران بودن تولید و صادرات در همه مقاطع بر تلاش و فعالیت زیاد تولید کنندگان و صادرکنندگان به عنوان سربازان خط مقدم جبهه اقتصادی کشور تاکید کرد و همچنین از اصناف شرافتمند کشور خواست تا با وقت گذاشتن و مدیریت صحیح مانع از زیاد کردن بی جهت قیمت ها شوند.

    جهانگیری گفت: به ملت کشور عزیزمان ایران می گویم وقت های طلایی بسیاری در کشور عزیزمان ایران وجود دارد و با اطلاع از علاقمندی شرکت های فعال در بسیاری از کشورهای آسیایی، اتحادیه اروپا، روسیه و چین تاکید دارم که آنها نیز دنبال راهی جهت شکست خوردن آمریکا در قضیه تحریم کشور عزیزمان ایران و ادامه فعالیت با کشور عزیزمان ایران هستند.

    وی در ابتدای این صحبت با ابراز خرسندی از حضور در جلسه تکریم وزیر صنعت، معدن و تجارت، از زحمات دکتر شریعتمداری و معارفه دکتر رحمانی افزود: این سنت تکریم و معارفه، سنت حسنه ای است که از فرهنگ اسلامی – ایرانی ما برخاسته و هنگامی که یک مدیر مسئولیتش به آخر می رسد دوستان علاقمند هستند در جلسه ای مراتب سپاس از زحمات او را اعلام کنند و به مدیر تازه خوشامد بگویند.

    معاون اول مدیر جمهور همچنین با اشاره به این که در آستانه ۲۸ صفر قرار داریم ارتحال پیامبر مکرم اسلام (ص) و شهادت امام مجتبی(ع) و امام رضا (ع) را تسلیت گفت و افزود: امیدوارم خداوند تبارک و تعالی به همه ما این عنایت را بکند که رهرو صادقی در راه نورانی که پیامبر گرامی اسلام (ص) و ائمه هدی (ع) ترسیم کرده اند، باشیم.

    در این مراسم با حضور معاون اول مدیر جمهور، حکم وزیر تازه صنعت، معدن و تجارت با امضای مدیر جمهور به وی اعطا شد و با اهداء هدیه ای از وزیر سابق این وزارتخانه قدردانی شد.

    در این مراسم وزیر سابق و تازه صنعت، معدن و تجارت نیز هر کدام در سخنانی به ارائه نظرات و نظر های خود در خصوص بخش صنعت، معدن و تجارت کشور پرداختند و وزیر تازه برنامه های آتی خود جهت این وزارتخانه را تشریح کرد.

    واژه های کلیدی: ایران | آمریکا | ایرانی | اقتصادی | تحریم ها | آمریکایی | ایرانیان | جهانگیری | رییس جمهور


    دانلود


    دانلود فایل ها

    نویسنده : blogzz

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • دانلود رایگان کتاب از آمازون
  • تکست بوک
  • خرید کتاب انگلیسی
  • خرید کیندل آمازون
  • کتاب زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی دانشگاهی
  • باکس کتاب
  • مانگا زبان اصلی
  • قیمت چاپ کتاب PDF
  • چاپ مانگا
  • رفتن به نوار ابزار